Dacă îţi doreşti să oferi business-ului tău un avantaj competitiv, cea mai bună alegere pe care o poţi face este marketing-ul PPC. În funcţie de nevoile business-ului tău, campaniile PPC pot fi implementate pe diverse platforme şi canale de marketing, precum Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads şi altele.
Fiecare vizită a unui utilizator pe site-ul tău este o oportunitate de a converti, adică de a genera vânzarea produselor sau serviciilor pe care le oferi. Prin intermediul campaniilor PPC, te asiguri că toţi cei care îţi accesează site-ul se pot transforma în clienţi.
Apelând la PPC Marketing, ai parte de numeroase avantaje. Unul dintre cele mai importante este asigurarea traficului dorit pe site şi creşterea vânzărilor imediat ce campania a fost implementată. Bineînţeles, discutăm despre cazul în care strategia PPC a fost creată şi implementată de către o echipă de profesionişti, ţinându-se cont de specificul afacerii tale şi de publicul ţintă.
Un alt avantaj pe care ţi-l aduce modelul de PPC Marketing este posibilitatea de a controla investiţia făcută în publicitate. De aceea, recomandăm această variantă de marketing online inclusiv business-urilor aflate la început de drum, care nu au la dispoziţie un buget generos pentru promovare.
Modelul PPC se bazează pe plată per click. Concret, plăteşti doar atunci când un utilizator accesează reclamă. Poţi să aloci de la început exact bugetul de care dispui. Nu există costuri ascunse sau fluctuaţii de cost. Campania PPC va rula atât timp cât există un buget.
Optimizarea campaniilor PPC este crucială pentru obţinerea unor rezultate foarte bune. Diferenţa dintre o campanie PPC făcută la întâmplare şi una optimizata este faptul că prima variantă se va traduce în pierderi pentru business-ul tău, în timp ce a doua reprezintă o investiţie.
O campanie PPC marketing optimizata corespunzător îţi va îmbunătăţi considerabil ROI-ul, te va ajuta să depăşeşti competitorii direcţi şi va asigura expunerea de care are nevoie business-ului tău, care va deveni vizibil publicului tinta relevant.
NOA Digital este partenerul de care ai nevoie pentru o creştere strategică a afacerii tale. Ne putem ocupa de crearea, gestionarea, monitorizarea şi optimizarea campaniilor PPC marketing adaptate business-ului tău.
Îmbunătăţeşte performanta campaniilor tale de promovare cu ajutorul serviciilor de PPC Marketing oferite de echipa noastră de specialişti.
Dacă rezultatele campaniilor PPC nu se ridică la nivelul aşteptărilor tale, poţi lua în calcul un audit PPC.
Deşi există soluţii automatizate pentru audit PPC, pentru rezultate cât mai clare îţi recomandăm să apelezi la o echipă cu experienţă în acest domeniu. Vom analiza amănunţit campaniile PPC implementate, vom identifica neregulile şi vom veni cu soluţii care ţin cont de particularităţile afacerii tale: obiective, public ţintă, buget şi altele.
Atunci când ne ocupăm de un audit PPC, ţinem cont de indicatori clari de performanţă, prin intermediul cărora identificăm greşelile care împiedică atingerea obiectivelor stabilite prin campaniile PPC.
Google Ads este principala platforma pe care sunt implementate campanii PPC, fiind recomandată atât celor care vor să îşi promoveze serviciile, cât şi celor care se ocupă de vânzarea produselor. Având în vedere că nivelul concurenţei pe Google Ads este unul destul de ridicat, vei avea nevoie de ajutor specializat pentru campaniile tale PPC.
În România există milioane de utilizatori activi ai Facebook, aceasta fiind cea mai populară platforma de socializare din ţara noastră. Iar o bună parte din aceste milioane de utilizatori reprezintă publicul tău ţinta, la care poţi ajunge prin intermediul campaniilor PPC pe Facebook Ads.
YouTube Ads este o platformă care poate aduce o vizibilitate foarte mare business-ului tău, având în vedere popularitatea de care se bucura YouTube printre consumatorii de conţinut video din România. Indiferent dacă scopul tău este acela de a crea brand awareness sau de a informa potenţialii clienţi cu privire la serviciile sau produsele oferite, YouTube Ads este unul dintre cele mai potrivite canale de promovare.