Ce ofera o agentie de web development cu experienta?

august 31, 2022
https://noa-digital.ro/wp-content/uploads/2022/08/iStock-984117566.jpg

Intr-o lume digitalizata cu forta din cauza pandemiei din 2020, aproximativ 36% din business-uri inca nu au un website de promovare a produselor si serviciilor companiei.

Suntem intr-o perioada in care aproape toata lumea face cumparaturile in online, iar a nu avea un website inseamna a pierde o deschidere foarte mare catre clienti din toate colturile lumii. De ce ar vrea cineva sa faca asta?

Ei bine, multi business owneri pornesc de la ideea ca produsul este suficient de bun pentru a se vinde sigur, sau ca prezenta online printr-un site este o cheltuiala prea mare pentru scopurile business-ului respectiv. Daca, totusi, iti doresti ca business-ul tau sa fie prezent in mediul online, pentru un website simplu de prezentare, consultand internetul vei gasi cu siguranta agentia de web development potrivita nevoilor business-ului tau si bugetului pe care doresti sa il aloci.

Ceea ce este cu adevarat important se rezuma la scopul pentru care doresti sa creezi un website si modul in care acesta poate fi valorificat. Acest lucru inseamna ca daca iti doresti interactiune, conversii si profitabilitate, atunci ai nevoie de mai mult de o agenție de web development, iar bugetul investit va fi mai mare pentru ca focusul va fi pe experienta de brand prin intermediul website-ului si pe rezultatele pe care iti doresti sa le obtii business wise.

Pretul unui website depinde de designul pe care il doresti, de functionalitatile implementate si de orice alte integrari speciale de care business-ul tau are nevoie pentru a produce.

Pentru un website complex care isi propune cele de mai sus, o agentie tradionala de web development nu este suficienta. Echipei de programatori i se vor alatura si alti specialisti, precum: web designer, UI / UX designer, un specialist SEO si un Project Manager cu experienta. Avand in vedere complexitatea echipei, asteptarile clientului ar trebui sa fie la fel de ridicate atunci cand vorbim despre rezultate, cat si raportat la investitia in acest proiect de brand.

Insa, pentru a putea alege informat, trebuie sa cunosti ce iti poate oferi o agentie de web development si creatie cu experienta care sa aduca afacerii tale plus valoare.

In primul rand, in momentul in care intri in contact cu o astfel de agentie de web development cu experienta avansata in managementul proiectelor complexe, prima interactiune o vei avea cu un account manager dedicat, care are ca scop principal sa transmita viziunea ta despre site catre echipa de dezvoltare si design, asigurandu-se ca toate elementele pe care tu le doresti sa fie incluse in website, chiar sa se regasesca in varianta finala a site-ului.

Echipa de dezvoltare este alcatuita dinr-un web designer, un developer si un specialist in web design UI /UX. Web Designerii sunt oameni creativi, care stiu ce trebuie si ce nu trebuie sa apara intr-un website pentru ca acesta sa fie cat mai intuitiv si usor de folosit de catre clienti.

Pentru ca experienta clientului pe site de la prima interactiune la conversie este extrem de importanta, este foarte important sa existe un user flow coerent si usor de urmat. Cu cat traseul clientului pe site este mai clar, cu atat pasii pana la conversie sunt mai scurti si mai fructuosi.

In schimb, developer-ul are grija de functiile site-ului, caracteristicile, aplicatiile si elementele care sunt esentiale pentru ca site-ul sa se potriveasca cu modelul de business pe care il ai. In plus, developerul se asigura nu doar de functionalitatea site-ului, ci si de eventuale erori si de securitatea informatiilor.

Acest demers, acompaniat de un audit tehnic SEO, ajuta website-ul companiei sa fie conform regulilor Google si sa castige trafic online.

Ca atare, este important sa se mentina o legatura continua si transparenta intre business owneri, agentia de web development si agentia de SEO pentru ca site-ul companiei sa fie complet functional si optimizat inca de la inceput.

Acum, pentru ca stim ce specialisti au grija ca proiectul nostru digital, pentru ca acesta sa prinda contur, iar mai apoi sa fie functional, ne ramane sa lamurim ce se intampla parctic pe perioada dezvoltarii website-ului.

Discutarea planurilor cu clientul

Primul pas al fiecarui proces de proiectare si dezvoltare a site-ului web ar trebui sa fie o intalnire cu clientul. Echipa va aranja un apel telefonic, un video call sau o întâlnire fata in fata pentru a discuta despre ceea ce iti doresti pentru site-ul tau.

Echipa de web development va va adresa cateva intrebari de profilare pentru a putea veni cu propuneri adaptate pentru specificul business-ului.

Printre acestea se pot regasi:

  • Care sunt obiectivele tale pentru site?
  • Cine este publicul tau tinta?
  • Orice elemente specifice pe care doriti sa fie incluse?
  • Cea mai bună abordare pentru a va proiecta site-ul?

Crearea unui Wireframe

Apoi, echipa tehnica va crea un wireframe. Acesta este practic un plan al site-ului care se uită la felul in care sunt asezate in armonie toate elementele si caracteristicile acestuia, dfara a face referire la ceea ce inseamna design de website. Este similar cu schitele unei case sau cu orice alta schita, care iti arata structura macro.

Codarea website-ului

Codul este limbajul utilizat pentru a construi site-ul in mod personalizat, din back-end, si va aparea ca un website functional atunci cand un utilizator va cauta un serviciu sau un produs similar cu cele comercializate de catre companie.

Nu toate agentiile de web development asigura testarea si auditarea SEO inainte de lansarea website-ului, insa cele mai experimentate pun la dispozitia clientului si aceste optiuni, extrem de importante pentru dezvoltarea, ulterioara, a performantelor site-ului.

Practic, testarea inseamna a verifica daca site-ul, intr-o varianta cat mai apropiata de final functioneaza corespunzator si ofera clientilor experienta dorita, facilitand navigarea si conversia.

De exemplu, testarea A/B pune doua versiuni diferite ale site-ului in fata unor persoane diferite. Designerii si developerii web vor monitoriza apoi rezultatele de la fiecare varianta pentru a gasi elementele care functionează cel mai bine. Este o modalitate excelenta de a optimiza cu adevarat un site si de a te asigura ca acesta va aduce valoare business-ului.

Asadar, un website al companiei este ca o prezentare, o carte de vizita mai ampla a business-ului in fata potentialilor clienti de pe internet. Ia-ti ragaz in a alege partenerul potrivit si asigura-te ca acesta poate oferi toate activitatile de digital performance si web development de care ai nevoie pentru a securiza investitia in site-ul companiei si pentru a incepe sa adaugi valoare adaugata business-ului prin conversii online.

Daca doresti o discutie preliminara cu unul dintre specialistii NOA Digital, iti stam la dispozitie oricand cu informatii complete despre cum se construieste un website, astfel incat sa raspunda nevoilor companiei.

 

 

 

Copyright© 2022 NOA Digital. Toate drepturile rezervate.