PPC marketing – cum sa cresti ROI

septembrie 21, 2022
https://noa-digital.ro/wp-content/uploads/2022/09/PPC-marketing-cum-sa-cresti-ROI..jpg

Lumea publicitatii online s-a schimbat drastic, iar acum concurenta este mai mare ca niciodata pentru obtinerea atentiei audientei si pentru a creste vanzarile companiei.

In prezent, toate bradurile care isi doresc sa ajunga la potentialii clienti prin advertising, nu mai concureaza pentru timplul petrecut pe ecran, ci mai degraba pentru spatiul de pe ecran. Este posibil sa fi observat reclame care apar intermediar intre diferite tipuri de continut video, atunci cand se intrerupe un material pentru publicitate, sau in primele pozitii ale rezultatelor motoarelor de cautare, in sectiunea semnalizata ca reclame sponsorizate.

Pay per click – un canal de digital marketing pentru rezultate rapide

Procesul de plasare in cele mai bune pozitii de anunturi in online depinde de diferiti algoritmi, dar si de investitia pe care esti dispus sa o faci in digital marketing pentru a obtine rezultate ce te pot ajuta la nivel de profitabilitate a companiei.

O campanie de PPC marketing poate genera mai mult trafic intr-o perioada mai scurta de timp si, in functie de obiectivele setate si de beneficiile oferite, poate conduce la vanzari mai mari.

Acest lucru se intampla daca ai o strategie coerenta de pay per click prin care potentialul client este corect profilat si reclame cu texte si vizualuri creative, centrate pe nevoile pe care le rezolva produsul sau serviciul in beneficiul consumatorului.

Probabilitatea ca un vizitator din reclame PPC sa faca achizitie de produs de pe un site este cu 50% mai mare ca in cazul unei vizite organice, conform WordLead.

Din fericire, cu ajutorul unei echipe de profesionisti specializati in campanii de pay per click marketing poti ajunge rapid la o audienta bine stabilita, cu urmatoarele beneficii:

  • Poti avea reclame text si reclame sub forma de bannere
  • Poti face campanii de testare si poti valida care sunt mesajele cele mai bune pentru clientii tai
  • Poti seta un public tinta foarte bine determinat, in functie de localizare, afinitati, interese, profil demografic etc.
  • Ai control asupra bugetului si asupra rezultatelor campaniei
  • Captezi in timp real conversii cu intentie crescuta de cumparare

Campaniile pay per click – o solutie optima de notorietate si conversie

Campaniile de pay per click suna foarte bine si pott reprezenta o solutie optima pentru brand-ul nostru, insa trebuie sa avem tot timpul in vedere si cum generam incasari si  intoarcerea banilor investiti din campaniile de advertising. Acest proces de calcul, este foarte simplu si ne va ajuta sa facem un raport intre bani investiti si veniturile generate de catre acestia. Rezultatul acestui raport se numeste ROI (Return Of Investment).

Nu este intotdeauna usor sa te asiguri ca strategia de pay per click marketing pe care o implementezi si campaniile de digital marketing pe care le ai in desfasurare au succes la inceput. Cu toate acestea, unele tactici te pot ajuta sa iti cresti rentabilitatea campaniei, astfel crescand in mod proportional si ROI-ul.

In continuare, vom prezenta cinci metode prin care iti poti creste ROI-ul din campaniile de pay per click.

Utilizeaza Ad extensions pentru a te diferentia de competitie

Extensiile la ad-urile folosite iti permit sa incluzi mai multe informatii despre afacerea, produsele sau serviciile oferite potentialilor clienti. Astfel, poti adauga foarte vizibil numarul de telefon, daca clientii tai sunt mai inclinati sa genereze conversii telefonice, poti adauga alte informatii pretioase despre traditia si profesionalismul echipei, testimoniale, extensii de locatie etc.

Google AdWords are extensii de linkuri pentru site, locatie, apel, aplicatie si recenzii. Aceste extensii iti permit sa fii versatil cu reclamele si sa le oferi potentialilor clienti toate tool-urile necesare pentru a face conversie.

Foloseste cuvintele cheie potrivite industriei si profilului companiei

Pune-te in locul clientului tau. Daca ai cauta un produs sau serviciu, ce cuvinte ai cauta? O greseala comuna este ca, in multe setari de campanii, sunt vizate cuvinte cheie foarte ample. In timp ce aceste cuvinte cheie au un volum mare de cautare, va fi mai greu ca anuntul tau sa iasa in evidenta pentru potentialii clienti, mai ales ca mergi pe o competitie extinsa. Cel mai bine ar fi sa urmaresti care sunt cuvintele cheie sau expresiile specifice pentru conversie, astfel incat reclama ta sa devina cat mai relevanta pentru publicul tinta si sa fie  usor de clasate in primele pozitii de ad-uri sponsorizate din motoarele de cautare.

Optimizeaza costul pe cuvinte cheie

Utilizeaza strategii de licitare automata care iti vor permite sa cresti sau sa scazi valoarea sumelor licitate pe cuvinte cheie sau pe actiune, dupa cum este necesar. Cauta cuvinte cheie cu rate de conversie ridicate si elimina-le pe cele care nu realizează conversii. Valoarea unei licitatii ar trebui sa fie aproape sau la valoarea maxima pe care ti-ai setat-o.

Folosirea codurilor de traking

Iti poti imbunatati rentabilitatea investitiei pay per click prin urmarirea statisticilor. Este important sa stii daca anunturile functioneaza cu adevarat si daca oamenii chiar le vad. Folosind codurile de tracking, poti vedea cat de bine performeaza ad-urile, ce reclame au performante bune si care trebuie imbunatatite. Poti extrage date valoroase despre numarul de afisari, click-uri, conversii etc.

Analiza acestor informatii de performanta, te ajuta sa iei deciziile corecte in privinta bugetelor alocate si sa maximizezi rentabilitatea investitiei in campania de PPC markting.

Creeaza Landing page-uri atractive cu continut relevant

Anunturile tale vor fi mai eficiente din punct de vedere conversie finala atunci cand directioneaza utilizatorii catre o pagina cu continut relevant pentru cuvintele cheie cautate, un layout aerisit, atractiv si usor de urmarit. Asigura-te intotdeauna ca landing page-ul catre catre ajunge acest trafic din reclame sponsorizate are informatii relevante si este optimizat pentru conversii.

Daca ai nevoie de indrumare in ceea ce priveste identitatea digitala a brandului tau, echipa NOA Digital iti sta la dispozitie cu o analiza personalizata si solutii adaptate specificului brandului tau.

 

 

Copyright© 2022 NOA Digital. Toate drepturile rezervate.