PPC marketing – cum să crești ROI

21 septembrie 2022
https://noa-digital.ro/wp-content/uploads/2022/09/PPC-marketing-cum-sa-cresti-ROI..jpg

Lumea publicității online s-a schimbat drastic, iar acum concurența este mai mare ca niciodată pentru obținerea atenției audienței și pentru a crește vânzările companiei.

În prezent, toate brand-urile care își doresc să ajungă la potențialii clienți prin advertising, nu mai concurează pentru timplul petrecut pe ecran, ci mai degrabă pentru spațiul de pe ecran. Este posibil să fi observat reclame care apar intermediar între diferite tipuri de conținut video, atunci când se întrerupe un material pentru publicitate, sau în primele poziții ale rezultatelor motoarelor de căutare, în secțiunea semnalizată că reclame sponsorizate.

Pay per click – un canal de digital marketing pentru rezultate rapide

Procesul de plasare în cele mai bune poziții de anunțuri în online depinde de diferiți algoritmi, dar și de investiția pe care ești dispus să o faci în digital marketing pentru a obține rezultate ce te pot ajută la nivel de profitabilitate a companiei.

O campanie de PPC marketing poate genera mai mult trafic într-o perioada mai scurtă de timp și, în funcție de obiectivele setate și de beneficiile oferite, poate conduce la vânzări mai mari.

Acest lucru se întâmplă dacă ai o strategie coerentă de pay per click prin care potențialul client este corect profilat și reclame cu texte și vizualuri creative, centrate pe nevoile pe care le rezolva produsul sau serviciul în beneficiul consumatorului.

Probabilitatea că un vizitator din reclame PPC să facă achiziție de produs de pe un site este cu 50% mai mare că în cazul unei vizite organice, conform WordLead.

Din fericire, cu ajutorul unei echipe de profesioniști specializați în campanii de pay per click marketing poți ajunge rapid la o audiență bine stabilită, cu următoarele beneficii:

  • Poți avea reclame text și reclame sub formă de bannere
  • Poți face campanii de testare și poți valida care sunt mesajele cele mai bune pentru clienții tăi
  • Poți seta un public țintă foarte bine determinat, în funcție de localizare, afinități, interese, profil demografic etc.
  • Ai control asupra bugetului și asupra rezultatelor campaniei
  • Captezi în timp real conversii cu intenție crescută de cumpărare

Campaniile pay per click – o soluție optimă de notorietate și conversie

Campaniile de pay per click sună foarte bine și pot reprezenta o soluție optimă pentru brand-ul nostru, însă trebuie să avem tot timpul în vedere și cum generăm încasări și  întoarcerea banilor investiți din campaniile de advertising. Acest proces de calcul, este foarte simplu și ne va ajută să facem un raport între bani investiți și veniturile generate de către aceștia. Rezultatul acestui raport se numește ROI (Return Of Investment).

Nu este întotdeauna ușor să te asiguri că strategia de pay per click marketing pe care o implementezi și campaniile de digital marketing pe care le ai în desfășurare au succes la început. Cu toate acestea, unele tactici te pot ajută să îți crești rentabilitatea campaniei, astfel crescând în mod proporțional și ROI-ul.

În continuare, vom prezența cinci metode prin care îți poți crește ROI-ul din campaniile de pay per click.

Utilizează Ad extensions pentru a te diferenția de competiție

Extensiile la ad-urile folosite îți permit să incluzi mai multe informații despre afacerea, produsele sau serviciile oferite potențialilor clienți. Astfel, poți adaugă foarte vizibil numărul de telefon, dacă clienții tăi sunt mai înclinați să genereze conversii telefonice, poți adaugă alte informații prețioase despre tradiția și profesionalismul echipei, testimoniale, extensii de locație etc.

Google AdWords are extensii de linkuri pentru site, locație, apel, aplicație și recenzii. Aceste extensii îți permit să fii versatil cu reclamele și să le oferi potențialilor clienți toate tool-urile necesare pentru a face conversie.

Folosește cuvintele cheie potrivite industriei și profilului companiei

Pune-te în locul clientului tău. Dacă ai caută un produs sau serviciu, ce cuvinte ai caută? O greșeală comună este că, în multe setări de campanii, sunt vizate cuvinte cheie foarte ample. În timp ce aceste cuvinte cheie au un volum mare de căutare, va fi mai greu că anunțul tău să iasă în evidență pentru potențialii clienți, mai ales că mergi pe o competiție extinsă. Cel mai bine ar fi să urmărești care sunt cuvintele cheie sau expresiile specifice pentru conversie, astfel încât reclamă ta să devină cât mai relevanță pentru publicul țintă și să fie  ușor de clasate în primele poziții de ad-uri sponsorizate din motoarele de căutare.

Optimizează costul pe cuvinte cheie

Utilizează strategii de licitare automată care îți vor permite să creșți sau să scazi valoarea sumelor licitate pe cuvinte cheie sau pe acțiune, după cum este necesar. Caută cuvinte cheie cu rate de conversie ridicate și elimina-le pe cele care nu realizează conversii. Valoarea unei licitații ar trebui să fie aproape sau la valoarea maximă pe care ți-ai setat-o.

Folosirea codurilor de tracking

Îți poți îmbunătăți rentabilitatea investiției pay per click prin urmărirea statisticilor. Este important să știi dacă anunțurile funcționează cu adevărat și dacă oamenii chiar le văd. Folosind codurile de tracking, poți vedea cât de bine performează ad-urile, ce reclame au performanțe bune și care trebuie îmbunătățite. Poți extrage date valoroase despre numărul de afișări, click-uri, conversii etc.

Analiză acestor informații de performanță, te ajută să iei deciziile corecte în privința bugetelor alocate și să maximizezi rentabilitatea investiției în campania de PPC marketing.

Creează Landing page-uri atractive cu conținut relevant

Anunțurile tale vor fi mai eficiente din punct de vedere conversie finală atunci când direcționează utilizatorii către o pagină cu conținut relevant pentru cuvintele cheie căutate, un layout aerisit, atractiv și ușor de urmărit. Asigura-te întotdeauna că landing page-ul către către ajunge acest trafic din reclame sponsorizate are informații relevante și este optimizat pentru conversii.

Dacă ai nevoie de îndrumare în ceea ce privește identitatea digitală a brandului tău, echipa NOA Digital îți stă la dispoziție cu o analiză personalizată și soluții adaptate specificului brandului tău.

 

 

Contactează-ne

Vrei sa afli mai multe despre serviciile NOA Digital? Completează formularul de contact și hai să ne cunoaștem!

    suntem aici pentru tine