PPC marketing – avantaje si recomandari

octombrie 3, 2022
https://noa-digital.ro/wp-content/uploads/2022/10/pexels-firmbeecom-7013100-1280x853.jpg

Unul dintre cele mai mari beneficii ale lumii digitale este ca iti ofera sansa sa iti faci afacerea vizibila, chiar si atunci cand este la inceput de drum, sau activeaza intr-un domeniu nisat sau destul de restrictiv. Ce trebuie sa stii este ca pentru a aborda canalele de comunicare potrivite vei avea nevoie de expertiza unor specialisti in digital marketing, chiar daca oportunitatile de romovare pare ca sunt la indemana.

Strategia pe care o dezvolti, fie ca vorbim despre brand awareness sau digital sales, trebuie sa aiba la baza obiectivele pe care vrei sa le atingi, si in functie de acestea sa fie gandite si structurate actiunile de marketing optime pentru indeplinirea lor. Odata ce stii ce vrei sa obtii, atunci campania ta de promovare online a prins contur si poate fi lansata catre potentialii clienti din mediul online.

Din momentul acesta, este timpul sa treci la actiune. Iar daca unul dintre obiectivele de business este de a deveni rapid vizibil in online si de a genera vanzari intr-o perioada scurta de timp, un mod bun de a te remarca in mediul online este prin campanii de PPC marketing. In functie de targetul pe care vrei sa il atingi si de bugetul pe care la-i alocata acestui canal de digital marketing,  campaniile de PPC (pay-per-click) pot fi implementate pe diverse platforme online, de la Google Ads, Facebook Ads, Youtube Ads, LinkedIN ads pentru companiile care se adreseaza segmentului de produse si servicii B2B, sau alte canale specifice de promovare online.

Pana atunci, insa, trebuie sa cunosti adevaratele beneficii ale marketingului prin PPC. Le prezentam mai joi, alaturi de alte recomandari.

Pay Per Click – avantaje pentru afacerea ta

 

Cu siguranta, ai auzit de beneficiile oferite de PPC marketing in comunicarea digitala. Bineinteles, ti-ai dori sa le ai si pentru afacerea ta, fiindca aici este interesul tau. Asadar, daca ti-ai propus sa investesti in campanii de pay per click marketing, cu strategia potrivita si bugetul corespunzator, marketingul prin PPC vine cu urmatorele avantaje:

  • Targetezi exact consumatorii pe care ii doresti

Prin actiunile de PPC te poti adresa unui public foarte bine definit, in functie de caracteristici demografice, interese si afinitati. Astfel, la setarea campaniilor, dupa o profilare exacta a avatarului tau de client, putme construi o persoana sau mai multe persoane ideale catre care ai vrea sa comunici produsele si serviciile tale. Pentru a aface asta, exista numeroase filtre precum tara si orasele in care locuiesc acestia, varsta, interesele si alte atribute specifice sau mai generale care ii definesc in raport cu interesul pe care l-ar putea prezenta pentru oferta ta de produse.

In plus,  daca activezi in domeniul B2B si iti doresti sa dezvolti portofoliul de clienti, cea mai buna solutie este, bineinteles, marketingul prin PPC. Printr-o targetare corecta si canalul de comunicare potrivit, sansele de a te afisa exclusiv in fata audientei tale cresc exponential, iar riscul de a te afisa end consumerilor scade considerabil.

  • Poti sa urmaresti campaniile in timp real

Ai lansat o campanie in care ai investit bani si sperante si ti-ai dat seama pe parcurs ca audienta este una prea mare si vrei sa te adresezi unui public mai mic, sau ca orasele pe care le-ai targetat initial nu sunt cele adecvate etc. Pentru a optimiza campaniile de PPC marketing, poti face schimbari in functie de performantele campaniei, pentru ca ai acces in timp real la rezultatele acesteia. Nu uita, totusi, ca in primele 7-10 zile campania se afla intr-un proces de invatare si de acumulare de informatii si abia ulterior este recomandat sa intervii asupra acesteia.

Cu PPC ai o imagine clara asupra conversiilor, valoarii comenzilor si potentialilor consumatori si poti optimiza reclamele in functie de insight-urile primite.

  • Ai oportunitatea sa transformi click-urile in conversii dupa cateva zile

Un adevarat beneficiu pe care il aduce marketingul pay-per-click, este ca la doar cateva zile de la setarea campaniei, poti vedea rezultate, in comparatie cu alte canale de promovare online, care au nevoie de o perioada mai lunga pentru a genera rezultate vizibile. Daca alegi sa te afisezi prin Google Ads, LinkedIN ads, Facebook Ads sau Youtube ads ai posibilitatea sa gestionezi cu exactitate unde vor aparea anunturile tale, cand se vor afisa catre potentialii cumparatori si cum vor fi prezentate ascestora, fie ca vorbim de mesaje text sau bannere.

Pay Per Click – recomandari de care sa tii cont

 

Esti constient de beneficii, iar acum astepti sa ai cat mai multe conversii, trafic sau noi urmaritori. Dar, asa cum probabil iti imaginezi, ca sa obtii rezultatele pe care ti le doresti la timpul potrivit si care sa iti aduca profit, iata cateva recomandari de care sa tii cont:

  • Alege intotdeauna un specialist pentru campaniile de PPC

Daca vrei sa investesti in afacerea ta, alege intotdeauna profesionistii care fie activeaza in domeniul afacerii tale, fie au o experienta dobandita de-a lungul timpului in derularea campaniilor de PPC. Astfel, te asiguri ca fiecare partener intelege responsabilitatile pe care are, isi asuma obiectivele si performeaza optim pentru a le atinge.

  • Focalizeaza-te pe nevoile afacerii tale

Este normal sa iti doresti sa te cunoasca mai multa lume, insa nu uita ca odata ce ti-ai format o audienta, este important sa ai grija de ea. S-ar putea sa nu te multumeasca rezultatele la inceput, tocmai pentru ca ti-ai dorit sa targetezi mai multe audiente. Ramai intr-o singura directie si vezi ce ii face bine afacerii tale, ca rezultatele sa fie imediate, prin cuvinte cheie specifice si continut relevant.

  • Investeste in retargeting

Imagineaza-ti ca un posibil consumator iti vede anuntul de promovare prin Google Ads, dar nu face o actiune imediata, ci mai are nevoie de o analiza in detaliu, de indata ce intra pe site-ul tau. Printr-o campanie de retargeting, il ajuti pe consumator sa stie intotdeauna despre tine si sa iti alegea serviciile, de indata ce este informat.

  • Testeaza

Ca in viata de zi cu zi, si in campaniile de PPC te incurajam sa testezi. A testa audienta sau mesaje nu inseamna ca irosesti banii, inseamna ca iti cunosti cat mai bine audienta, sau ca iti validezi avatarul de client. De aceea, campaniile de A/B testing trebuie vazute ca o oportunitate de invatare pentru companie.

Iti doresti sa ai rezultate sigure si imediate printr-o campanie de PPC? Apeleaza la serviciile NOA Digital, iar specialistii nostri te vor ajuta sa iti construiesti identitatea digitala a brandului tau si sa iti atingi obiectivele de business in mod realist si sanatos.

Copyright© 2022 NOA Digital. Toate drepturile rezervate.